Kontorsråtta.

Japps på måndag övergår jag till att bli kontorsråtta ist.
Min första tanke? - Vad fan ska jag ha på mig? :S
Jag har ju inte mycket kläder som passar som det är nu, hur det än är så sitter ju kläderna tajt.
Men det får gå med det som finns. :) Men det känns ändå bra, att sitta på kontor är ju inte lika ansträngande som att lyfta tungt och putta tung mm... Nackdel är att jag måste köra min egen bil till jobbet och det blir ju ganska dyrt i längden... Kommer nog sova i vagnhärad en del som det känns nu, nån natt då och då iaf. Men det är bra då kan jag verkligen jobba mycket längre än jag trodde jag skulle kunna när jag körde lastbil. Och det ser jag fram emot. Undra om det är samma lön. :S Fast det borde det ju vara hoppas jag. :P

Alltså vi har mygg inomhus. Vart fan kommer dom ifrån undrar jag?  Inte så att dom bits eller nått utan mer irriterande att se dom jävlarna.
Nej nu ska jag titta klart på filmen, såg den igår men iaf. :P Hellboy 2. :D Jag gillar den.

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

varsågod :D jaa de ska ja me pröva någon gång :D

2008-10-04 @ 10:55:52
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: sandra , Sebastians mamma

att ta champinjoner ist :)

2008-10-04 @ 10:56:03
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeeeeej Hellboy filmerna ar ju vardelosa.. Maste finnas na battre att se pa. Na dax for mer drinkar vid polen.. Mohahaha

2008-10-05 @ 11:26:30
Postat av: lassika

Det är inget fel med kontor kan hända en hel del där KRAMIS

2008-10-05 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0