Gäsp.

Ja jag vet att jag har blivit dålig på att skriva men orken finns inte och då blir det lite skrivande.
Får se om den kommer tillbaka snart. Skulle behöva vara ledig känner jag.
Bihålorna gör fortfarande ont och gör att jag får huvudvärk men något säger att det inte är bihålsinflammation iaf. Jag är sjukt trött drömmer så mycket på nätterna att jag är tveksam om jag ens sover något. Vaknar flera gånger hela tiden. Och det är REDAN söndag känns inte allt för bra det hade gärna fått vara lördag en dag till faktiskt. Igår va vi ju på kalas i Trosa nästan hela dagen visst är det alltid trevligt att träffa alla men jag är ju såååå trött. Ähh alla säger att det går över.... Då undrar jag NÄR?! Ingen av mina tidigare symtom har ju gått över och det var redan då dom började som alla började säga att det snart går över.. Man börjar ju tvivla. Imorn är det jobba igen känns inte som att det har varit något helg, nästa helg kommer blir precis lika dan visst jag klagar inte av att ha något att göra men kan ingen ge mig en lördag till i mitt liv just nu? En lördag då man kan göra massa saker och en lördag då jag kan ligga på soffan och bara sova? Idag har jag även rensat massor i gästrummet jag hade påsar som stod där som jag inte orkat ta i tur med men nu är det gjort ska bara lägga undan lite, och något mer duktigt var att jag lyckades göra en hel låda ledig. Ledigt utrymme får man verkligen inte för lite av kan jag säga. Jag trodde aldrig att jag skulle fylla alla våra skåp och lådor men jodå nu är det fullt. Hela klädskåpet (som det inte är några kläder i) som står i gästrummet skulle jag också vilja rensa men jag vet inte vart saker och ting ska få plats så nee det får nog vara kvar.

Nej nu borde jag väl göra någon nytta tror jag. Ohh har ingen lust men men.

Kommentarer
Postat av: lassika

du skippa städandet och vila nu när du har möjlighet för det kommer nog inte bli så mycket av det nästa vår. KRAMIS

2008-10-14 @ 09:47:19
Postat av: mysan

hej gumman, va trist att du inte får känna dig pigg o kry i din graviditet...får hoppas det släpper snart allt dumt :) tänker på dig o fint att du håller mig uppdaterad. jag vet,man orkar inte sitta vid dator o skriva lika mkt, det är OK. o sen får man ÄNNU mindre tid till det, hehe. tuva sover o vaknar väl vid 9-10 (duktig bäbis) jag har klivit upp tidigt idag. puss krya på dig!

2008-10-23 @ 07:41:34
URL: http://systerstrul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0