Växtvärk?

Uhh tror jag har fått växtvärk i magen eller något?

Igår var vi en sväng till stan käkade, och inhandlade tre julklappar. :)
Bra bra tre mindre då. :D
Sen åkte vi till däckfirman dit vi visste att mina vinterdäck skulle komma,
dom sa att dom inte hade fått in mina däck, men sen kom han på att dom hade fått in fyra st
som dom inte visste vems det var för att det var ingen fraktsedel med.
Så jag sa vad jag hade beställt och vilken st och allt och så hittade han ett mobilnr
på en klisterlapp som satt där och de va mitt så de var ju mina, tur att vi åkte dit
annars hade dom säkert inte hört av sig. Så vi kasta in dom vi skulle byta gummi på
så ska jag och pappa hämta dom idag. Skööönt äntligen kommer vi få börja köra våran bil. :D
Vi lämnar nog volvon hos Henrics föräldrar nu då så slipper vi ha två bilar här uppe, vi ska
ju fixa den lite innan vi ska sälja den men tror inte att vi hinner det innan nyår iaf.
Så den får väl stå där ett tag kanske.

Men iaf, sen på kvällen åkte vi till Micke och blev bjudna på mat.
Haha måste bara berätta hans katter är helt knäppa eller iaf en av dom. :P
När han sitter och ska äta torrfoder så tar han ut en och en med tassen på golvet från
skålen och äter de så. :P Och när han ska dricka vatten så stoppar han ner tassen i vattnet
och dricker ifrån tassen. Haha fan va jag och Henric skratta åt honom. :P
Men va jätte gulligt. :)

Förresten har jag äntligen fått tag i sjukgymnasten nu, har tid på onsdag.
Skönt hoppas jag får någon bra hjälp därifrån.

Nej men nu ska jag jobba.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Är inget speciellt som hänt. Har mina dagar ibland bara men mår lite bättre nu iaf :) Hur är det med dig? Kram

2008-11-28 @ 12:37:21
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Selle

Så käkade min kisse oxå. Å kissen som jag gav till mor och far, brukar sortera sitt torrfoder. Liten Gourmé tjej.

2008-11-28 @ 13:03:42
Postat av: Madde

Till Selle: Haha jag tyckte de va skit stört. :P Fast så noga var han iaf inte han tog bara vad som men såg riktigt kul ut iaf. :D

2008-11-28 @ 13:06:16
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja vist är det roligt med gjur. KRAMIS

2008-11-29 @ 10:40:46
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0