Ont i nacken.

Ja usch idag har jag ont i nacken, vet inte om jag har legat dumt. :/
Sitter med vetekudden där varmt och skönt, hoppas de
hjälper lite. :)
Blev inget pizzabak idag, vi gjorde tacos ist blev så sent vi kom
inte iväg som tanken var och så var vi inte ensama på affären och så när
vi ändå var där skulle vi visa upp bilen för Henrics bror.
Men ohh vad jag gillar tacos. :D
Vi köpte även glass, hallon sorbe ska bli gott med lite efterrätt snart. :D

Nej nu blir det glass för min del. :D

Kommentarer
Postat av: Lena

Men ååh jag vill ju också ha glass ;)

2008-11-30 @ 22:34:40
Postat av: Madde

Till Lena: Kom hit då. ;) Annars så har ni säkert också glass hemma det brukar ni ju ha, fast jag åt ingen idag får blir imorgon ist. :D

2008-11-30 @ 23:02:43
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: lassika

Haha så du tror att vi har glass?

KRAMIS

2008-12-01 @ 18:11:48
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0