Ny dag.

Japps idag är det ju ny dag. Mår lite bättre än igår faktiskt men inte mycket.
Tänkte lägga mig i ett bad när jag skrivit klart de här. Det förtjänar jag. ;)
Henric är hos sin bror och umgås lite kom bara hem å käkade och åkte sen.
Idag har jag iaf jobbat har ÄNTLIGEN fått en arbetsuppgift.
Och en egen dator, känns skönt. Det har ju inte gått snabbt men va fan bättre sent än aldrig. ;)
Jag höll på att somna på jobbet idag, innan lunch och en stund efter lunch hade jag inget att göra
så efter lunch halv satt jag (mer halv låg kanske) i soffan och då höll jag på att somna haha.
Jobbigt om jag hade gjort det om chefen hade kommit eller något. :P Men jag hade jätte svårt att
somna igår kväll och så drömmer jag hemskt mycket på nätterna mest mardrömmar också så de är
väldigt jobbigt faktiskt. Vakna livrädd flera gånger varje natt. Då är det mys att ha en katt som ofta ligger
på eller precis bredvid mig. :D Iofs ligger ju Henric precis bredvid också fast Missi känner direkt när jag håller
på att vakna och då pratar hon lite med mig och börjar kurra då kan jag somna om igen. :)

Idag la jag ut lite bilder på magen på min bilddagbok, och direkt kom det massor och började att
bevaka mig jätte roligt, hoppas att jag kan få dom att bli ständiga bloggläsare också om kanske kommenterar
också eftersom att ni är så dåliga på det som läser nu. Ja se det som en pik! :D
Ska lägga ut en ultraljudsbild också på lill tösen. Ni måste ju få se min lilla guldklimp. :)



Det är en helt underbar känsla faktiskt att vara gravid, även fast att jag många gånger är sjuk
less på det eftersom att jag mår så dåligt. Men det är ju inte hennes fel liksom hur det än är så
kommer hon ju alltid att betyda väldigt otroligt mycket för mig.

Nej nu är det badkaret, lite ljus, en bok och jag närmsta stunden. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

vad heter d på bdb? :p

haha ja jag är övertygad om att jag kommer gå över minst två veckor så vi kan absolut tävla om vem som får sin tjej först haha.

fusk att eran tjej rörde sig massa. tror min somnade av promenaden till sjukhuset hehe

2008-11-05 @ 21:05:43
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anna

min mamma gick över tiden med mig så jag räknar med att gå över jag med. så kan det komma som en glad överraskning sen om hon bestämmer sig för att komma tidigare :)

nja har funderat lite grann på namn men är ju inte bara jag som ska bestämma det tyvärr haha. har ni pratat om nåt namn? :)

2008-11-06 @ 14:31:05
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0