Ny bil.

Japps idag var vi och kollade på ny bil, jag har ju fått igenom mitt lån.
Men bilen var bara skit. Den såg helt oki ut på nätet och vi ringde och han sa inget. Så kommer vi dit och jag kände bara NEJ direkt. Rost, mycket fel i lacken... Så blir att leta mera. Får se om vi kanske åker och tittar på någon mer sen i veckan eller något, Henrics pappa tittar också på nätet han hitta en HÖGERSTYRD som han tyckte vi skulle åka på. Jag tvärvägrar direkt i helvete heller att jag ska ha en högerstyrd bil nej tack. Den är absolut inte värt pengarna eller något.

Nej nu ska jag nog springa ner på turken och köpa något gott jag är sjukt sugen på något vet dock inte vad. Men men. Är hungrig också. Egentligen skulle vi åka till Jonas men nee jag orkar inte och Henric kan lika gärna sitta hemma och spela som där...

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja få höra nu vad det blev för gott, är det så att suget börja komma nu eller????? Det är ju tur att ni har ett tag på er med bilen så att ni hinner titta lite, så att det inte blir första bästa. KRAMIS

2008-11-16 @ 10:51:08
URL: http://lassika.se
Postat av: Lena

Haha ville du inte ha en högerstyrd bil Madde? Hehe jag förstår dig :)

2008-11-16 @ 17:04:09
Postat av: Madde

Till Lena: Nej usch jag vill absolut inte ha en högerstyrd bil. :P Men har ev köpt en ny idag nu. :D Lämnat handpenning så det enda som kan gå fel är att han blåser oss. :/

2008-11-16 @ 18:42:51
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0