Måndag.

Jahaps ny vecka nu då. Vecka 19 för våran del, blev ju tillbaka flyttad två veckor.
Idag vad både jag och Henric hemma, jag mådde jätte illa hela morgonen och var yr och allt bara
sög, och Henric hade ingen energi i kroppen och kände sig bara allmänt dålig.
Kan säga att det behövdes verkligen för min del att få vila ut ordentligt, vi hämtade mat i vällingby också.
Skönt att slippa laga mat, sen ikväll blir det tacos vilket ska bli riktigt gott. :)

Jag har inte hunnit lagt in bilderna från ultraljudet heller, fick ju massa bra bilder fast kommer inte
lägga ut alla för att vissa behövs det nog förklarning på och svårt att förklara när man inte pekar på bilderna.
Men det kommer när det kommer.
Det som är mysigast med att ha varit på ultraljudet är att det känns mer att vi ska faktiskt få ett barn,
även fast att det fortfarande är väldigt overkligt ibland kommer jag på mig själv med att sitta och tänka på det.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och inte göra ett skit. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det gräsligt häftigt! Även i vecka 6 som jag var första gången. Att få se en liten liten böna med ett pickande hjärta! Ofattbart att det funkar så fort. Snart packas spjälsängen ner, redo att inhysa den 5:e tjejkusinen, Plupp ska sova i storkillesäng.

2008-11-03 @ 22:04:30
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0