Lussebullar.

Jodå nu är lussebullarna bakade. :D
Ska ta mig ett glas julmust och en lussebulle tänkte jag.
Bakade iofs bara på en halv liter men Henric gillar ju inte lussebullar så
mycket så det räcker till mig och dom som kommer hit å bara ta fram
från frysen. :)
Har även fixat i köket med disken och torkat av överallt och sånt,
och dammsugit. Nu är det gardinerna kvar tar de någon annan dag.

Ska även ut och promenera imorgon, måste göra något.
Röra på mig lite iaf. Även fast de gör ont men jag hoppas de blir
bättre med tiden av att jag rör mig lite.
Ringde sjukgymnasten idag men dom hade ju lagt av telefonen
ringde hur många gånger som helst under deras telefontid
men det var upptaget HELA tiden så då måste dom ju lagt av telefonen.

Nej nu skriker en lussebulle efter mig. :D

Kommentarer
Postat av: cammie

jag kom med förslaget Elias för mycket länge sedan..men då passade det minsann inte. haha. sen kom han en dag "Elias" ska han heta. Hallå? du sa ju nej sist älskling ;) sött da*



sugen jag blev på svensk julmust nu när du skrev det..julmusten här i norge smakar..ja..hm..hallonsoda ? passar inte alls..



2008-11-26 @ 20:31:11
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: lassika

Jag kan känna doften av ny bakat ända hit. KRAMIS

2008-11-27 @ 08:53:33
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0