♥ Lilla tjejen. ♥

Åhh vad jag längtar efter april. :D Kan vi inte skippa några månader och hoppa dit direkt?
Jag vill ha henne här jue. Får se när vi får tid till att ta en helg till sundsvall å hämta lite
bebis grejor. Känns som att det kan vara bra att få det gjort så man kan börja planera vad
vi behöver mer av och sånt, speciellt kläder, de har vi ju ingen aning om hur mycket vi får.

Nej nu ska jag fixa mig lite så ska jag vira bort mig när jag ska slåss i stockholmstrafiken för att
hämta Henric på hans jobb, jag lär aldrig hitta dit men de blir nog bra. ;)
Sen ska vi å hämta diskmaskinen. :D Och sen hämta andra nyckeln till Saaben. Måste ringa
snubben först och säga att jag inte hittar kåpan han pratade om. :/

Kommentarer
Postat av: lassika

Nå körde du vilse eller hitta du? KRAMIS

2008-11-19 @ 08:24:49
URL: http://lassika.blogg.se/
Postat av: cammie

ja det är super spännande =) att läsa om andras graviditeter även om man är gravid är super kul ! =)

Man kan känna igen sig i situationer, dela tankar etc. =) super =)

2008-11-19 @ 19:38:54
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0