Jävla foglossningar!!!

Usch vad jag är trött på att ha ont, idag känns de dock lite bättre, mycket vila och små promenader kanske hjälper? Idag kom iaf bältet ska gå en liten promenad nu här snart då tänkte jag ha det på mig prova hur det känns. När man sitter är det inte skönt iaf men kan tänka mig att det är bra när man står och går. Läste att man inte ska simma heller när man har foglossningar.

Undvik att simma bröstsim om du kan och var försiktig med andra simsätt. Simning kan ofta kännas bra medan du är i vattnet men smärtan kan förvärras när du går upp ur vattnet.

Så åker inte och simmar idag men kanske nästa vecka om det känns lite bättre.
Jag har ju ingen huvudvärk idag iaf så de var säkert antibiotika tabletterna som gjorde att jag fick det.

Nej nu tänkte jag kila till affären och köpa en bulle. :D Man måste ju ha någon muta för att göra något. ;)

Kommentarer
Postat av: lassika

Det kommer att ta ett tag innan du är van vid bältet. KRAMIS

2008-11-24 @ 09:34:55
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0