Diskmaskin.

Hehe jepps ikväll ska vi och hämta en bänkdiskmaskin. :D Kanon fan vad bra det känns. Äntligen ska jag slippa diska hela tiden. :P Jag gillar ju verkligen inte att diska så det känns kanon bra. Får se när vi hämtar den Henric ska ju jobba över så jag kanske måste försöka hitta till hans jobb och hämta honom där... Jag har ju inte kört dit på hur länge som helst kommer att bli jätte knas.

Huvudvärken är fortfarande kvar också, blir tokig. :( Orkar inte ha huvudvärk något mera jue.
Ryggen är också hemsk. Får se om det blir att jobba hemifrån imorn också kanske. Lutar åt det.
Isf blir det att åka ner till Järna torsdag och fredag skulle vara rätt bra att göra så tror jag.
Får kanske mer gjort då också, fast nu mår jag ju dåligt så då spelar det ingen roll om jag sitter hemma
eller om jag sitter där och jobbar hade fått  lite gjort i vilket fall som helst.

Nej nu ska jag ta och ringa några samtal till så jag får lite gjort iaf.
Måste ut och lägga ägarbeviset på lådan också innan klockan blir för mycket.

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe ja nu händer det minsann grejer =)

du får lägga in magbild snart också!

2008-11-18 @ 15:02:46
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

HAHA tror du att du ej behöver diska för att du har diskmaskin så kommer du snart att se att så är det inte. KRAMIS

2008-11-19 @ 08:23:21
URL: http://lassika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0