Brev.

Jag måste ju berätta, jag fick brev här för några dagar sen.
Känner mig lite dålig att jag inte svarat ännu men ska verkligen sätta mig när jag har den
riktiga tiden jag vill ha för att svara på det. Från min kära vän som är i Paris och pluggar.
Ohh jag vart så glad, först fattade jag inget alls vem de var ifrån eller vad det var eller något.
Handstillen hade jag aldrig sett förut och den såg nästan maskin skriven ut på något vis.
Men så började jag läsa (tjuvtittade dock vem det var ifrån) och jag blev så otroligt glad. :D
Han vet verkligen hur man får mig riktigt glad. :)
Jag vet inte riktigt om han läser min blogg men hoppas det så han ser det här. :)
Andreas jag lovar att jag ska svara på ditt brev svarar nog i ett mejl ska sätta mig sen.

Huvudvärken är tillbaka. :( Min kusin sa att jag borde kolla så de inte är havandeskapsförgiftning
att dom kollade det på henne när hon hade ont i huvudet. Men liksom när vi var in på akuten förra veckan
så kollade dom ju äggvitan och blodtrycket då, kan det ändras så drastiskt så fort?

Imorn så ska jag försöka ta mig till kontoret iaf, alltså inte jobba hemifrån.
Men så ont som jag hade i går kväll... Ojojoj när jag låg ner och skulle vända mig i sängen
så kunde jag nästan inte röra bena för att det gjorde så fruktansvärt ont, idag har jag iaf badat nu på kvällen,
hoppas att det hjälper något. Men bältet borde komma imorgon iaf, HOPPAS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0