1månad till Julafton.

Idag är det en månad till julafton, helt hemsk att höra det så eller hur?
För mig är det de iaf. AHHH julklapparna, alla är ju inte klara ja jag vet hur ni tänker
"va är inte hon klar" jag som alltid brukar vara klar nu och brukar alltid ha varit det lääänge.
Men ikke då inte i år, inte alla iaf, många är klara men inte alla.
Får se om jag kanske tar en repa i veckan och införskaffar några till.

Jag åkte en snabbis till affären skönt att komma ut lite men va fan va ju sjukt mycket snö på bilen
och så var det inte plogat, så när jag stog och borstade bort snön så var det ju snö upp till över
fötterna och jag kan ju säga att det var bra mycket snö i skorna när jag var klar.
Väntar på mina vinterstövlar som jag vann på tradera igår, hon skulle skicka dom idag så
har jag riktigt mycket tur kommer dom redan imorgon.

Nej usch nu måste jag verkligen jobba har inte gjort något alls på hela dagen men fy fan vad jag hatar min rygg.
Försökte få tag på min bm idag men hon är inte där eller något.

Hon rör iaf om i magen lilltösen.  <3 Möblerar om helt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag har en gratisförsökring hos länsförsäkringar just nu, sen när lill*n är född så är det tänkt att vi ska försäkra det barnet hos länsförsäkringar med, för Nova är försäkrad där och så har vi alla försäkringar där.... men det är ju alltid trevligt när en kille vill komma hit och jämföra priser åt en!

2008-11-24 @ 17:16:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anna

här sitter jag vid mina föräldrars dator och är inne på msn men så är inte du det. lite dålig stil om jag får säga det själv ;)

2008-11-25 @ 17:23:20
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0