Ont i halsen. :(

Uscha jag har ont i halsen inte kul kan jag säga. Tror att jag kan ha haft acen på för kallt i lastbilen.
Hoppas de inte blir värre bara jobbigt att bli sjuk de har jag varken tid eller råd med.

Helgen var guld, vi va en bunt som var ut på krogen i Södertälje och festa lite och full ja det blev man ju. :P
Men kul det var det iaf. :D Söndagen var dock inte lika kul haha. :P Det var jätte hemskt jag var typ fortfarande bakfull
på måndagen hehe. :)
Idag ska jag och besika bilen ska bli intressant å se om den går igenom lite tveksam faktiskt kommer säkert
vara nått skit som dom slår ner på. Som vanligt. :P

I helgen så ska jag jobba i fisken på lördag och sen så ska vi på fest hos jonas jag blir nog lite sen
får nog åka dit själv henric åker nog tidigare skulle jag tro.
Jonas fyllde 30 i helgen som var men då tog han med sig linnea till prag och flydde ist. :P Fast han insåg att han
blev tvungen att ha fest iaf haha. :D

Nästa helg så kommer syster Linda hit. :) Ska bli kul att träffa henne också var ju ett tag sen.
Och så är ju Natta i trosa då så måste ju kramas med henne också. :D

Nej usch nu har jag inte tid att skriva mera måste hitta lite papper och sånt skit det är jobbigt att man inte är smartare än vad man är. :S Haha.

Ska lägga upp lite bilder sen när jag får ork också hehe :)

puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Z

Vilket i-lands problem att ha AC,n på för lågt i bilen.. haha. tråkigt dock att du fick ont i halsen av det, men du får bjuda på den!
Kram vännen

2008-05-15 @ 15:12:41
Postat av: Madde

Till Z.
Haha. :P Ja visst är det. ;) Hm mjo fast vet ju inte om det är därför har ju fortfarande ont i halsen och nu har de dragit sig till bihålorna. :/

2008-05-15 @ 19:11:49
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0