Sundsvall nästa? :P

Hm oki jag har blivit kär.. Sååå sjukt kär i en lägenhet. Den är sååå fin.
Öppenspis, 105kvm, en trea. Mmmmm.
OCH jag har hittat ett jobb. :P
Arbetsuppgifter
Vi söker 20 skogsplantörer under tiden 1 maj - 30 september 2008. Körkort: B, önskvärt med CE-kort, vana av lastblskörning ett plus. Kollektivavtal finns. Gärna kunskaper i engelska men ej krav. Vi ser gärna att sökanden är unga pga att arbetet är fysiskt krävande.
Skriftlig ansökan via e-post.

Haha slumpen eller ödet?
Dax att flytta nu kanske?

Fast jag har inte det där självklara som jag hade i mig sist jag var på väg.
Nu är det något som håller mig kvar.
Jag trivs ju sjukt bra på mitt jobb som jag har nu.

Jag ringer iaf på lägenheten kul att veta om den finns kvar och om den finns kvar kanske man
kan flörta lite med mina kära syskon om dom vill titta på den om den är lika fin som den verkar.

Fast den var ju lite dyr kanske. 6000 i månaden, försöker övertala min bror anders att han ska flytta med
men det vill han minsan inte alls det. Elakt tycker jag. :P
Men har ju hittat några andra mycket billigare lägenheter i sundsvall också men inte lika fin som den här.
Och så känns det kanske lite knäppt att bo typ granne med min syster och hennes familj?
Jobbigt för dom att ha mig rännandes där jämt om inte annat.
Det är sånt som också tar emot lite, va fan jag känner ju knappt någon där.
Jag har mina tre syskon och deras familjer och sen känner jag Selle men sen då?
Ingen, kan bli tråkigt liksom att aldrig ha något att göra och jag jobbar ju med fel saker för att
skaffa vänner så också.

Hm aja måste diska usch jag har inte gjort något alls idag. Känns att man är less på det här nu har fan
bara suttit framför datorn och lökat hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

men du vet inte hur de blir om du inte provar, nedre delan av sverige finns kvar om de skulle skita sj.

2008-03-07 @ 09:08:19
Postat av: Madde

Till Carro:
Jo jag vet men ändå jag trivs så bra på det jobbet som jag har nu. Men jag tror att jag gör som pappa min säger. Är kvar nått år iaf de kommer att ge oerhört mycket på mitt jobb. Kommer att få gå massa säljkurser också så kommer kunna jobba i butik sen med min erfarenhet. Men vad fan Sundsvall finns ju också kvar. :)

2008-03-07 @ 14:39:49
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Linda

Hejsan!

Klart du ska söka jobbet :) Vänner hittar du, inte kände jag heller någon när jag flyttade ner, det var ju de övriga syskonen... Tänk vad roligt vi kan ha det :) Pappa har två firmaskotrar hemma :), paddla kanot, fiska, grilla, krogen mm mm

Kram Kram

2008-03-18 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0