Sjuk. :/

Uscha jag är sjuk det är inte kul, har haft feber nu till och från i ca tre veckor.
Och igår natt så vaknade jag och kunde inte svälja hade så sjukt ont i halsen.
Har aldrig hänt mig förut att det bara kommer poff på en natt liksom men men.

Imorn så kommer Micke hit och ska käka med oss, ska bjuda på gösfile med pressad
potatis och svampsås. Och så min äppelpaj till efterrätt. Sen blev det tydligen bio.
Trevligt att göra något någon gång. Annars är jag ju nästan bara hemma.

Är det någon som vill ha min hals? :P Jag vill iaf inte ha den längre det är så tråkigt att ha ont
i halsen.

Hm nu i helgen blir de nog lugnt och sen helgen efter de jobba och sen helgen efter de så är det väl
påsk eller hur det nu är, men iaf påsk så har jag funderingar på en liten sundsvalls tripp.
Dock inte helt hundra ännu. Måste se vad ekonomin säger fast kan man kalla det ekonomi när man
inte får några pengar? Hm? :P
Har tittat lite på lägenheter i Sundsvall faktiskt. Fast inget som faller mig i smaken just nu.
Eller haha Ekebovägen 47? :P  Vad jag skratta när jag såg adressen. ;)
Det är nämnligen så att min kära syster och hennes familj bor på nr 5. :P Tror jag att det var men dom bor
iaf på Ekebovägen.
Jag har inte bestämt mig om det blir sundsvall denna gång dock.
Många tror nog att jag tar till det som flyktväg, ja kanske. Men för mig känns det som att det kan bli en omstart
i livet liksom bara slippa det som har varit och börja om.
Men nu känns det ändå lite fel, jag var så nära på det sist. Nu har jag ju ett jobb som jag trivs med.
Nog för att jag inte skulle tacka nej om någon erbjöd mig ett guld jobb i Sundsvall då skulle jag nog dra direkt. :D
Men som det är nu så hm mjaaa, jag vet inte då hittade jag ju två lägenheter som var intressant också nu ingen.

Jag tror faktiskt att det är slut nu, fast de är så här konstigt slut. Som att någon ändå är kvar.
Men jag frågade Henric igår om vi var tillsammans och han sa "jag vet inte" men liksom i söndags när vi var i
vällingby centrum så tog han min hand och höll i den hela tiden. Och i lördags när jag hämtade honom i Södertälje
för att han trodde att han hade blivit knivskuren men iaf när vi var på väg hem så sa han att han tycker om mig jätte mycket även fast att han har gjort dumma saker. Liksom allt blir så bak och fram hela tiden man vet inget känns det som. Och samtidigt vill jag veta liksom är vi tillsammans eller är vi inte det.
Jag vet redan att jag är en person som inte är gjord för att vara ensam vissa är sånna och jag är en sån person.
Jag vill ha närhet, och inte bara av min missekisse. Det innebär ju inte att jag skulle vara så dum och hoppa
i säng med första bästa men jag tror att om jag vet att jag är singel så har jag nog ganska lätt att fatta tycke för någon så har det varit innan vet jag. Inte så att jag älskar någon annan om en vecka det tar längre tid men man kan iaf tycka om någon lite mer liksom, aja svårt att förklara.

Jag har insett en sak, jag måste fan fixa pengar nu innan vi får lägenheter.
Jag har ju ingen dator!!!!! Inte bra inte bra.
Men jag har ju en skärm faktiskt. :P Haha. :D

Igår gjorde vi fiskgratäng, hällefilé och vitsås med räkor och hemmagjord potatismos.
Och jävlar vad gott det vart dra åt helvete mmmm. :D
Kan ju säga att det blir en favorit i repris. :D

Igår prata jag med mamma och hon berätta att Agneta åkt in på sjukhuset och låg i resperator....
Hm pappa ringde Lasse igårkväll och de visade sig att dom redan stäng av den,
hon fick en hjärnblödning i lördags morse och det fanns inget att göra.
Det innebär begravning snart med jordfästning och allt. Fy fan det kommer vara en sjukt jobbig begravning.
Kul att allt händer typ samtidigt liksom. :/ Jobbigt att gå igenom det "själv".
Jag vet att hon inte skulle vilja att vi grät men hon har betytt alldeles för mycket för oss/MIG.
Usch allt gick så fort.

Nej nu ska jag gå och baka efterrätten tills imorn.
Sen ska jag dammsuga och plocka lite blir så stressigt imorn annars. :P

Kan det inte hända något drastiskt i mitt liv? Till det positiva.

Om du hade haft bil så.....

image11

Eller hon kanske har bil? Ändra till HE.
Jaja jag vet vad ni säger "du ska inte vara arg på henne" men vad fan.
Det är väl klart att jag är arg på henne också. Jaja "det är ju henric som har gjort fel"
Ja det är Henric som har gjort fel men jag är skit arg på honom för det ja men ja
jag är arg på henne med. Känns bättre och sen skiter jag i vad ni säger!

I söndags så skickade en vän Magnus Uggla - kasta pärlor åt svin  till mig. Tyckte att den passade in på mig som det var nu. :)
Idag så skickade en vän Bon Jovi - Shot through the heart  till mig. Och tyckte att den passade in. :)

Tack tack det värmer vänner. <3

Nej bye folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0