Påsk.

Ja nu så är det snart påsk, jag hade ju funderingar på att ta en tripp till sundsvall hade varit skönt.
Men när de är noll kronor på kontot så funkar de liksom inte.

Igår började jag jobba igen det var skönt kände att jag behövde de liksom va fan nu kommer jag få
sunk lön nästa månad med fan... Hm men men hoppas på maj lönen då. :S
Jag skulle vilja åka till mamma igen också, känner att jag behöver det nu när jag fått höra de där...
Inte kul och kanske inget man skriker ut heller.
Nästa fredag är det begravning också sen är det jordfästning i Pajala men den vet jag inte när den kommer att bli.
Men då kommer jag att få ännu en anledning att åka till Pajala enbart för att göra hennes grav fin.

Idag kom  det ännu mera snö så sjukt onödigt tycker jag nu kan de bli sommar ordentligt den var ju på väg liksom. :/

Imorn så ska jag börja köra ensam kommer ha en sjukt jobbig dag tror jag för att allt kommer liksom bli fel fick TRE extra butiker också inte alltför kul. :/ Men men vad fan ska man göra? Bara bita i det sura liksom.

Jag vill leva om min sista åtta år, så mycket annorlunda det hade varit, vad jag hade tagit vara på tiden liksom, jag kommer på mig själv ofta att sitta och tänka tillbaka. Tänk liksom alla nätter man bara var ute och gick och snacka skit, eller som en natt missade jag sista bussen från trosa så vi var ute hela natten i trosa och bara snacka skit och det längtar jag tillbaka till. Men mycket förändras.

Nej usch jag känner inte för att skriva mera nu. Allt blir bara negativt hela tiden.
Eller en sak är kul haha prata med en kompis som var på dejt i förrgår.
Så jag fråga honom idag hur de hade gått och då fick jag de här svaret. "Ja vad ska man säga
det gick väl som det skulle, hole in one" Haha jag höll fan på att köra av vägen. :P Jäklar va jag skratta. ;)

Jag har börjat lyssna på Nordman igen åhh vad jag älskar dom skivorna fortfarande.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0