Influensan.

Men ja ännu mera great tack så jävla mycket.
Ja jag har tydligen åkt på influensan som halva stockholm ligger med.
I måndags trodde jag att jag skulle dö.
Fy fan vad dålig jag var. Henric fick stötta mig när jag skulle gå på toan liksom jag kunde inte ens gå själv, bena vek sig. Men ändå så klarade jag en hel arbetsdag i illamående, feber, kallsvettningar, allt blev suddigt när jag blinkade, ont i leder, ont i sklettet, skakig, migrän, ont i öronen, ont i bihålorna, ont i magen. Ja och så kan jag fortsätta ett tag till. Fy fan vad hemskt det var. Han jag åker med när klockan var runt ett "ehm asså du ser fan bara sämre och sämre ut" då va jag blek i hela ansiktet till och med läpparna var vita. Jag var på väg att spy så fort jag böjde mig ner eller sa nått. Helt sjukt. När jag ÄNTLIGEN kom hem så vart de direkt i sängen under tre duntäcken och sova sen kom henric hem då ringde jag vårdguiden som sa ring vårdcentralen imorn.
Sagt och gjort fick tid vid elva, sänkat ska ligga på 5 mitt låg på 70 hm och då var jag ändå MYCKET bättre än dagen innan. Kunde gå själv och allt var bara mycket bättre vad fan skulle det då ligga på om jag varit inne på måndagen? :S
Men men blev iaf sjukskriven tills på tisdag inte bra inte bra. Kul med ÄNNU en jävla månad med inga pengar. Suck.

Jag vill bli frisk, jag vill ha lite jävla tur någon gång. Och JA jag tycker synd om mig själv!

Idag var jag trotts sjukdom till Transport Arbetar Förbundet han ska hjälpa mig så mycket han kan trotts att jag inte är med där eftersom att dom inte hör till mig nu på mitt nya jobb och jag kan inte vända mig till Bageriförbundet som jag hör till nu för att dom kan inte hjälpa mig med det för att de hör inte till dom och bla bla.
Men han ska hjälpa mig iaf så nu är det igång jag ska faxa in mitt arbetsgivarintyg imorn till honom.
Så det kanske blir ett slut på det här tillslut iaf.

Nu börjar min ork överge mig helt har ju faktiskt varit ute i en timme idag, shit jag känner mig som en hundra årig kärring. Men jag är så sjukt trött på att ALLTID vara den där jävla otursfågeln som blir sjuk eller skadad eller utnyttjad. Varför kan inget gå bra för? Är det meningen att allt bara ska gå skit?

Nu vill jag bara bli frisk, få pengar så jag kan köpa vitaminer som man behöver för att orka med och sen börja träna ordentligt. Sen vill jag att tiden ska gå fortare jag vill veta vad som händer i framtiden. Kommer den bli som jag vill eller kommer jag sitta och ruttna ensam med mina katter i en fin lägenhet? Kommer jag ha någon tur alls i livet? Eller ska jag vara en otursfågel resten av mitt liv?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har all rätt att tycka synd om dig själv! Inte alls roligt att vara sjuk. Vad gäller det andra så får du också absolut tycka synd om dig själv, bara du kommer ihåg att det är DU som har MAKTEN över ditt liv. DU ska göra det DU vill och det DU mår bra av! Jag vet att det finns en hel del jävlaranamma där innanför så ta dig tid att tänka och känna så kommer du göra rätt! Stor bamsekram!

2008-03-12 @ 19:06:35
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com
Postat av: Kusin Carro

Jag förstår att du tycker synd om dej de får man göra när man är sjuk och allat annat är emot en

2008-03-13 @ 08:42:05
Postat av: Kusin Carro

Men nu var de länge sen man hörde nått från dej

2008-03-18 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0