Fula gubbar.

Fan vad trött jag är på fula gubbar, fula jordgubbar alltså!
Tror dock att min bortskämdhet från när jag sålde jordgubbar sitter kvar lite,
när man plockade det bästa och la i egna kartonger.
Men nu är jag bara trött på att betala fan 40 jävla spänn för EN kartong jordgubbar
för att sen behöva kasta hälften och ändå tittar jag bra mycket i kartongerna.
Jag är som den där surkärringen som man bara hatar att få som kund som ska gå igenom
hälften av kartongerna innan man bestämmer sig. :P
Det är nästan så att jag vill hälla ut alla jordgubbar först och gå igenom alla. Haha.
Oki, inte riktigt men det är inte långt ifrån. :D

Idag har jag varit en runda på stan.
Köpte Mias examenspresent. Åhh jag lovar vill du inte ha den så kan jag ta den utan att tveka. :P
Sen har jag varit och bestämt vad vi ska köpa till min bror som också fyllt år och till syrrans man som fyller
år när vi är där uppe ja jag vet inte så jätte kul men dom får faktiskt samma sak.
Men de är ju as svårt att veta vad man ska köpa till dom.
Anna är redan klar sry girl kanske inte det roligaste att få och hade gärna gett dig samma sak som Mia
får fast de går inte riktigt men jag kan säga att de du får är så sjuuuukt bra. :D
Sen har jag köpt såpbubblor till tjejorna, linus har jag inte hittat nått till ännu.
Är så svårt man vet ju inte riktigt i vilket stadium han är heller. Men hinner nog hitta nått. :D
Jag är fan kass, alltid massa presenter hela tiden.
Även fast att vi säger att vi inte ska... Ja och hur slutar det? :P
Fast Mia är det en annan sak hon har ju tagit examen och ungarna är ju också en annan sak, de är bara ni
andra rötter. ;)
Jaja blir nog bra. Linda och Benny fyller inte fören i höst så därför får ni inget så de så. :P
Ni får allt vänta.

Måste ju berätta också att badbomberna var heeelt underbara. Åhh <3
Och så köpte jag två par skor igår. :D As snygga men behöver gå in dom som fan annars blire fotpain på hög nivå. :/ Men går med dom inne så mycket jag kan. :) Är ju inte att det är någon klack eller nått men trycker på ställen där jag inte är van att det gör det. :P Och så håller jag på att vänja fötterna vid mina lacost skor som jag köpte. :D

Nej nu ska jag göra lite annat.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Selle

Va ingen present till mig. !!!!!

2008-06-25 @ 03:06:35
Postat av: Madde

Haha oki, Selle vad vill du ha? :P

Men duuu du sviker ju mig du tänker ju inte ens komma på gatufesten, dååålig stil! ;)

2008-06-25 @ 06:12:04
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Selle

Överaska mig. Kanske dyker upp. beror på presenten..

2008-06-25 @ 14:32:56
Postat av: Madde

Haha vad dålig du är. ;) Vi får se. :P Beror på om jag orkar leta efter nått.

2008-06-25 @ 15:51:40
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Sella

Som det ser ut nu, kommer jag gå onsdag iallafall. Ska öla med lite folk från jobbet.

2008-06-26 @ 07:09:22
Postat av: Micke

Du ska inte ha något. Surgubbe :)



2008-06-26 @ 13:09:21
Postat av: Madde

Till Selle: Oki, vi ska också dit på onsdagen med barnen. :D Men då kanske vi ses då iaf? Jag va på stan idag men hittar inget som jag skulle kunna ge till dig jue.

2008-06-26 @ 16:41:37
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Madde

Till Micke: Haha. :P Det är rätt. ;)

2008-06-26 @ 16:42:03
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Sella

Micke.. ffs!!!!!!!

2008-06-26 @ 20:56:09
Postat av: Madde

Hehe. :D

2008-06-26 @ 21:41:47
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Micke

Blir det nycktert för dig på onsdag då madde? skulle ju haft skjuts ;)

2008-06-27 @ 12:16:49
Postat av: Sella

Perfekt, har ju jag skjuts hem oxå. :D

2008-06-27 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0