Inbrott.

Jaha så har jag haft inbrott i bilen igen. När ska det ta slut liksom?
Aja. Tack vare det så sover jag inget på nätterna ligger bara och lyssnar om det är
någon ute som är på bilen. Somnade vid fyra i natt och vaknade hela tiden suck.

Idag så har jag varit och handlat. Vi ska äta kycklingsallad idag har vi bestämt
så lergrytan ligger i vatten och jag ska strax gå upp och boka tvättstugan tänkte jag.
Sen ska jag göra en äppelpaj, Ilja ska bjuda på lunch imorn så då tar jag med efterrätt. :D
Vi ska göra upp ett schema för mig nice med lite extra pengar och sen när jag börjar jobba
ordentligen så kommer jag ändå få köra lite för dom på helgerna och det är ju nice. :)
Sen imorn så åker jag till Trosa jag Anders och Sussi ska käka havskräftor. :D
Och dricka vin mums. :D Sen lördag blir det ny ruta och jag hoppas på larm också.
Och jag följer ev med sussi till nyköping på hundutställning.
Skulle vara kul iaf men har inte bestämt helt ännu måste prata med pappa och sånt först.

Nästa helg ska jag jobba i fisken på lördag. Men annars så händer ingenting vad jag vet ännu
är ju helt ensam så kan bli rätt tråkigt men men. Får väl glo på film eller något.
Försökte lura hit sussi men hon skulle till gävle. :(

Nej nu har jag inte tid mera ska springa och boka tvättstugan nu har inte så mycket som
ska tvättas men skönt att ha det gjort. :)

Haha hittade den här på internet. :P Den var rolig tycker jag iaf. ;)
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0