Förvirrad.

Jag undrar verkligen vart jag har dig någonstans.
Vänner eller bara någon man kanske säger hej till när man ses av misstag?
Hm aja, jag tänker inte tvinga dig till något kan jag säga men DU kan ju
höra av dig om du nu känner för att du tycker att vi ska vara vänner.

Lägenheten är den bästa någonsin jag tror inte att vi kan förstå hur
bra lägenhet vi har egentligen. Jag kan lägga upp kort sen någon dag
när jag orkar. :P

Imorn ska jag till järna till SaltåKvarn. Se vad dom har att erbjuda.
Haha kul om jag och pappa ska jobba ihop IGEN :P
Sen på tisdag ska jag till tre och se vad dom har att erbjuda. :)
Att bli uppringd är väl alltid något, det måste ju ha varit något som fick dom
att fastna vid mitt mejl och CV. :)

Idag har jag och Henric varit på Ikea i typ TRE timmar för ingenting eller hm mja
köpte en present till Anders och så vart sussi avundsjuk och ville också ha en och jag och
Henric skulle ha en visp helt sjukt meningslöst. Men vi lämnade ju tillbaka förlängningen också bara
de tog ju sin tid kan jag säga. Sen fick vi reda på att de inte finns någon förlängning till vårat bord
så vi ska sälja det och köpa ett helt nytt ist. Men det får vänta några månader jag menar
jag har ju inte någon dator ännu så det är inte kris.

Februari blir det Pajala. Kommer nog bli kul. :)

Nu ska jag glo lite på tv och snart är det ju ett nytt avsnitt av Andra avenyn som jag har
fastnat helt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0