Förlovning?

Hm oki nu har vi bestämt oss iaf. Vi kommer inte att förlova oss. Inte ännu iaf.
Folk tjatar hela tiden men nej. Jag och Henric har bestämt att vi ska vänta
vi tänker inte göra som alla andra.
Vi anser att en förlovning är bindande och när vi väl har förlovat oss så ska vi gifta oss inom ett år.
 image7

Alla anser ju helt olika men det är så här vi känner och tycker väldigt gammamodigt kanske
men vi vill ha det så. Vi har sett för många göra för många misstag och vi tänker inte vara med
å göra samma misstag som dom.

Men som sagt så är det så här VI känner och det betyder inte att jag/vi inte är glada för eran skull
om just nu är förlovade så ni vet. Alla anser ju helt olika och jag vill bara få tyst på alla som tjatar på
oss. "Ja men nu är det väl dags att förlova er det är ju ändå 2 och ett halvt år" Hm visst kanske det
men jag vill inte gifta mig som 20åring!!

Vi tänkte förlova oss förut och Henric hade frågat och så men så gled de ut på is och sen
har vi pratat igenom det och nej inte ännu inte när vi båda anser att en förlovning innebär giftemål.
Att vi inte tycker att en förlovning bara är en ring för att jag tror att det är många som gör det men inte vi.

Men men, idag var jag iaf på Saltå och dom vill ha mig men dom ska åter komma om när jag kan börja
isf måste ju få se det.
Sen prata jag med Ilja persilja också och jag ska träffa honom imorn efter intervjuen på tre. :P
Då kanske jag kommer att börja jobba extra där också innan jag får något annat.
Dom vet ju vad jag går för menar jag. :)

Nej nu ska jag titta på ett avsnitt av Andra avenyn sen ska jag börja göra pirog med tacofyllning mums
gör minst dubbelsats och kastar in resten i frysen det är ju sååå sjukt gott och lätt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0