Födelsedag.

Ja igår fyllde Henric år.
Fullrulle här upp tidigt å städa lite och baka det sista och sen så kom hans
familj och sen kom pappa och isse också.
Men det var trevligt. :)
När alla hade åkt gick vi på en lååång promenad jätte mysigt. :D

I lördags så var jag med sussi på hundutställning det var kul fast lite synd
för att Akira fick bara en etta. Inget Hp. Men men en till utställning om några
veckor bättre lycka då. :D

image9


Sen efter utställningen åkte jag till glasmästaren och där satte vi in ny ruta och larm.
Skönt att ha det nu. :)
Fredagen var mysig. Och god. Vin och havskräftor. :D Och självklart trevligt sällskap. :)

Idag så har jag inte gjort så mycket plockat lite hemma och varit och handlat.
Och jag har precis tränat lite också.
Och maten är på G. Henric jobbade över massa idag så blir lite sen middag idag.

I helgen blir jag ensam, tråkigt. Henric åker till Åre med sitt jobb allting är betalt fuskigt.

Love. <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

nej nu börjar du oxå ha svårt för de här va länge sen va fick höra vad som händer i ditt liv kram

2008-01-22 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0