Helg.

Ja så nu är det helg också.
Har precis tittat på melodifestivalen hehe. :P
Jag har jobbat i fisken idag kuligt värre. :)
Bråkar massa med Svea också sjukt jobbigt det är liksom typ 10 000 det handlar om
hallå jag tänker inte bara glömma det!
Men på måndag blir det hårdhandskarna annars så blir det facket nästa.
Så jävla trött på det här nu.

Men men snart är det semester skönt. :) På tisdag åker vi till bror min. Ska bli så mysigt att träffa Sundsvall
nu. Lääänge sen sist ju. :/

Och Henric är ute med Richardsson så jag är ensam lite tråkigt för att jag hade gärna dragit ut till nått halvsunkigt
ställe och spelat biljard eller något. Men men.

Igår så käka vi hummer och havskräftor mmmm så gott. :D

Nej men nu ska jag kila. Titta på Se upp för dårarna dårarna stängs. ;)
Haha. :P

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

Ska de blir skönt å hälsa på familjen då?
se upp för dårarna är så sjukt bra =)

2008-02-18 @ 09:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0