Första dagen.

Idag var första dagen på Saltå.
Kul och skönt att ha det avklarat.
Dagen började skit med att jag inte ens kom in i bilen för att låset hade frusit INNE i dörren sen så klättra
jag över passagerarsätet och åkte och då var det massa kö suck.
Sen som grädden på moset så var det rött vid varenda jävla trafikljus som finns hela vägen mellan
vällingby och tullinga. Och det vill inte säga några. Tur att Bruno var snäll iaf så man inte fick stryk första
dagen hehe. :D
Men annars gick det bra. Imorn ska jag inte köra då är det introduktion på hela Saltå. :)

Hm, skrev ju i fredags. Blev inte att leta efter något elljusspår.
Jag tvättade bilen ist. :) Väldigt duktigt ändå tycker jag kändes rätt onödigt med tanke på att bilen vart skitig
direkt iaf men aja saltet och de försvann ju det var det viktigaste. :)

Sen lördagen sålde jag ju fisk. Vi hade HAJ då skit coolt tyckte jag haha. :D
Tog kort på den men lägger upp de senare orkar inte nu. :P
Men sen när jag börja plocka ihop så vart de snöstorm helt sjukt.
Och hm mja henric skulle ju köpa med sig parfym till mig....
Oki jag kunde måla fan på väggen om man säger så. :/ Men men vad mer kan man nästan räkna med? :P

Nej usch nu ska jag hoppa i säng läsa lite sen upp tidigt imorn igen usch och suck. :(
Det tråkigaste med att jobba är alla hemskt tidiga mornar usch det är inget för mig. :S Men men.
Thats life liksom.

Nått som är rätt nice med jobbet är förresten att jag själv får välja arbetstelefon. :D
Så kommer att använda ett annat nr sen så ni vet. Ni som borde ha det borde även fråga. ;)
Jag lär nog ringa ifrån det för att få ner min HEMSKA telefonräkning jag kan säga att den är inte å leka med
usch usch usch.

Nej god natt på er.

Kommentarer
Postat av: Kusin Carro

ringer du mycket?
de är alltid kul med ett jobb men är de inte svårt att köra lastbil?

2008-02-05 @ 10:50:57
Postat av: Madde

Till Kusin.
Hm jag vet inte jag tror inte att jag ringer så mycket. Det konstiga är att jag ska ringa gratis till hemtelefoner så jag försöker att ringa till mycket sånt om jag ska ringa längre samtal.
Men innan jag bytte till tre så i månaden kanske en 300 eller 400kr nu är det mer 800 eller om jag har tur 700kr i månaden. Helt sjukt. :S
Hehe det är som att du tyckte väl att det var svårt att cykla innan du lärde dig det? Samma sak, man lär sig. :D

2008-02-05 @ 19:15:21
URL: http://vhdbrud.blogg.se
Postat av: Fredrik Z

okej ska vi tävla, när går du upp på morgonen:-P?? kram

2008-02-10 @ 12:58:02
Postat av: Madde

Till Fredrik.
Haha det är olika, imorn tar jag färgan så då behöver jag inte gå upp fören vid 6 tror jag. :)
Men det räkans inte när du börjar tidigt för att du har dagar då du börjar tok sent också. Så de så. :P
Kram.

2008-02-10 @ 18:46:58
URL: http://vhdbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0