Vad har hänt?

Hallå vad har hänt med mina läsare, samt kommenterare?
Inte en kommentar på länge nu ju.
Och läsarna har dalat?
Vart har ni tagit vägen?

Sitter och ritar nu på skadeanmälan, det är fan svårare än man tror.
Har även knåpat ihop en beskrivning på vad som hände och sånt.
Det dåliga är att han som körde på oss inte ens har anmält det!
Jag anmälde direkt i måndags när dom öppnade och då mejlade
hon till hans försäkringsbolag, och dom skickade ut
papper att dom ville ha in en anmälan från dom.
Hur dåligt är inte det att försäkringsbolaget ska behöva höra av
sig för att folk inte anmäler själv?! Puckon!
Iofs var det en firmabil och tydligen så har han som körde den lånat
den av någon som jobbade på firman, kan tänka mig att de blir en del
strul för dom men de är inte mitt problem. Va fan vi får inte göra ett skit
innan deras anmälan har kommit in. Henric ska skriva under våran skadeanmälan
när han kommer hem sen får vi skicka in det direkt.

Rinde även försäkringskassan och kollade om dom ville ha in
papper från sjukgymnasten också tillsammans med läkarintyget,
men det behövdes tydligen inte. Så vi får väl se.
Ska iaf ta det med min bm imorn om att jag vill ha kopior
ändå på vad sjukgymnasten har skrivit. Så mycket som man har hört
om fk så är det lika bra att ligga ett steg före.

Vad tiden har gått sakta nu när jag inte har spelat något idag hehe,
tänkte börja om ett tag men inte ännu tror jag ska springa upp till tvättstugan först också å kolla om de finns någon ledig tid. :)

Kommentarer
Postat av: Selle

Ja man läser mindra bloggar nu när man är arbetslös. Skumt det där. Men du får fäl wowa en massa till knådden kommer fram.

2008-12-17 @ 18:19:59
Postat av: lassika

Hallå där jag har läst, men ej skrivit, måste slå in paket innan du kommer.

KRAMIS

2008-12-18 @ 09:30:21
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu har en nystartad kulig tävling hos mig igen:



http://uj76.blogspot.com/2008/12/tvla-hos-tant-o-vinn-presentkort-p.html



Presentkort på 500kr hos en finfin barnbutik ligger i potten denna gång =)

2008-12-18 @ 11:28:59
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Madde

Till Selle:

Heeh varför läser du mindre för då?

Du har mer fritid än någonsin ju. Haha.

Jo de blir ju det snart 73, fast idag hinner jag nog inte spela något, typiskt. :/ Hehe

2008-12-18 @ 14:42:14
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Selle

Sitter med 2 lvl 80 de andra 3 lvl 70 får vänta.

2008-12-18 @ 14:57:13
Postat av: Madde

Till Selle: Haha host Nörd host ;)

En annan har ju ett liv också, men duu du kanske kan tjäna pengar på det finns ju galningar som lvlar gubbar och sen säljer dom. ;)

2008-12-18 @ 16:55:26
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0