Sugig Julfest.

Ja säga vad man vill men fy vilken dålig julfest. Visst maten var oki, men sen då?
Jo vi fick våra julklappar, så jävla värdelösa så de är inte sant.
En påse julte, en tidning, någon grej att ge till fåglarna (ehh vi bor i lägenhet jag vill INTE ha fåglar på min balkong nej tack) en burk så vi kan beställa vår egen musli som ska bli nyproduktion (en beställning) och en trisslott alltså en med fyra på en ja ni förstår. Ingen vinst på trisslotten, tidningen var skit, jultet luktar ju inte direkt jul och jag vill INTE ha fåglar på min balkong och va fan jag hatar musli. Men vadå se det positiva påsen som vi fick sakerna i är ju miljövänlig!
Och inte nog med det, jag har ju jobbat hemifrån nu senaste tiden det får jag inte göra från nästa vecka. MEN JA GREAT det innebär att jag inte kommer att kunna jobba mer, att jag måste bli sjukskriven pga vi har massa trappor på mitt jobb och jag klarar ju inte ens av att sitta länge hemma å jobba hur ska jag då klara en åtta timmars dag å sitta stilla?! FAAAAAN jag vill ju inte bli sjukskriven fan fan fan fan!!! Det finns en sista sak, ska ringa min bm imorgon och kolla med akupunktur, jag hoppas att det funkar isf. Jag kommer aldrig att klara av att gå hemma i över fyra månader, ALDRIG, och ekonomiskt, hur bra är det?! FAAAAN!!

Kommentarer
Postat av: lassika

Du det där låter inte roligt. Hoppas att allt löser sig. KRAMIS

2008-12-03 @ 21:19:18
URL: http://lassika.blogg.se/
Postat av: sandra, melinas mamma <3

haha okej ^^ Melinaälsk är gästlösen :P

2008-12-03 @ 22:52:31
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: sandra, melinas mamma <3

hmm :O men min bdb är öppen nu så alla kan komma in , har tagit bort gäst lösen :P

2008-12-04 @ 12:42:44
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0