Sjukskriven till förlossningen.

Japps, blev sjukskriven till förlossningen.
Läkaren var inte den samma som jag fick träffa förut,
han jag fick träffa idag var super bra.
Verkligen frågade hur JAG mådde och hur JAG kände
och allt sånt.
Visste ni att man inte får åka iväg när man är sjukskriven?
Det visste inte jag. Jag blev helt förvånad.
Jag ska ju flyga till mamma på fredag,
så han skrev in det i sjukintyget så att det inte kunde
bli något strul med försäkringskassan.
Det innebär att sen får vi egentligen inte ens åka till
byn till pappa och svärföräldrarna, helt sjukt.
För att OM fk skulle få för sig att göra ett hembesök
så ska jag ju ligga hemma och må dåligt.

Men men. Nej nu ska jag mysa med Henric i soffan.
Eller kanske spela lite? :P
Haha.

Kommentarer
Postat av: lassika

Du skojar!!!!!!!!!!!!

KRAMIS

2008-12-18 @ 09:33:36
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Agnieszka

Vadå, får man inte åka runt i sverige heller?? kram

2008-12-18 @ 13:01:37
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0