Lördag, eller?

Dagarna är bara helt borta känns det som,
jag har noll koll på vad det är för dag och när
den dagen är. :P

Idag har vi gjort så lite som möjligt,
legat på soffan, hämtat garn till mamma.
Hon stickar bebiskläder. :D
Sen har jag och lillasyster gjort våfflor också.

Imorn ska vi in till Pajala, har lovat Jessica
att ta kort inne i Pajala så hon får se hur det ser ut
här. Sen ska vi till mammas kompis också,
jag ska få en sån där grej till bältet så inte bilbältet
ligger mot magen när man åker bil. Super bra jue. :D

Förresten.. Jag köpte nya tabletter mot min halsbränna...
Hade Novalucol förut och det funkade inte alls, så
var till apoteket och vart tipsad om Galviscon eller något sånt
och fy fan vad äckligt jag trodde jag skulle spy!
Det ska lägga sig som ett skum i magen, men va fasiken
skummet blir ju redan i käften då man ska tugga på
tabletterna. :S Sen fastar det lite från tabletterna i tänderna
och så ligger det och bildas mer skum hela tiden.
Uhhuuu så äckligt, får nog prova något annat de där kommer
ju inte att funka att ta.

Nej nu ska jag glo mera på tv,
älskar dig Henric. <3

98dagar till BF.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag käkar det oxå mot halsbränna, fast jag har flytande då bm sa att tabletterna är så jääävla äckliga..... kramar

2008-12-27 @ 19:08:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: BYSOFIIA.BLOGG.SE

BYSOFIIA.BLOGG.SE

2008-12-27 @ 20:09:32
URL: http://bysofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0