Krock.

Jahaps, idag så åkte vi neråt mot byn som planerat... Var in på biltema och köpa lite skit så vi kan fixa bromsbackarna och sånt imorn. När vi åker därifrån så blir vi påkörda!! Henric körde och självklart vart vi påkörda på höger sida, alltså sidan JAG sitter på. För att göra det kort, vi kommer i rondellen (den är två filig och vi är i innerfilen) BLINKAR att vi ska ut rakt fram i rondellen alltså, en bil kommer från en påfart som är innan våran avfart skiter i att stanna och blinkar att han ska vidare och kör rakt in i vår höger sida, baktill som tur var. Bakdörren och bakskärmen fick sig en rejäl snyting. Behöver jag säga att jag var AS FÖRBANNAD på idiot jäveln som körde?! Så försöker han att få det som att det var VÅRAT fel?! Vi kom i rondellen men skulle ändå ha stannat i rondellen för att han skulle få åka in och förbi oss i rondellen?!!! EHHH!? Snacka om idiot! Och när han hade kört på oss körde vi åt sidan för att inte stå mitt i rondellen men han står kvar! Även fast att jag pratar med polisen i telefonen och dom frågar om vi står i vägen, och jag säger att vi har flyttat oss men att han står kvar, då ber han mig att be honom att flytta på sig också. Men det vill han inte göra för att dom ska ju vidare sen i rondellen åt andra hållet?! EHH VAAA?! Det är ju så svårt att vända liksom? Och så försökte han med att "ja men ni svängde ju åt sidan och sen bara rakt ut" Ehh ja konstigt när vi åker så att vi ska ut ur rondellen så ser Henric precis att han inte kommer att stanna och försöker då komma så långt åt vänster som möjligt för att han INTE ska köra på oss, men vi kommer inte mer åt vänster sen i våran utkörningsfil för att då kommer det en centrifug med en skylt och vi kan ju inte köra in i allt det, då förstör man ju hela framvagnen. Konstigt att man då drar lite åt vänster liksom? Man försöker ju att inte bli påkörd, eller?! Och jag som redan hade ont i ryggen innan.. Kan ju nämna att tyckte jag att jag hade ont innan är det ingenting mot nu. Dra åt helvete säger jag bara. Får se vad försäkringsbolaget säger på måndag sen då. Det är ju inte en möjlighet att det är vi som kommer åka på det, liksom om vi är i rondellen och han kör på oss höger bak så visar det ju bara att det är HAN som gjort fel. Hm, mer då? Jag vet inte är så förbannad över puckot så mycket finns inte i huvudet just nu. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna sova i natt även fast att jag har så sjukt ont känner att det bara är jobbigt med allt just nu, ont som fan att sitta, ligga, stå och gå.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja det fins dom som inte kan köra. KRAMIS

2008-12-14 @ 10:22:47
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Anna

men fan vad störd människa!!

hoppas verkligen ni får ersättning och sånt.

hur är det med ryggen nu då?

2008-12-14 @ 17:04:00
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Melinda

VILKEN JÄVLA IDIOT !!! :O

2008-12-15 @ 12:11:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0