Hemma i Stockholm.

Nu är jag hemma i stockholm.
Jag är otroligt trött idag, skulle sova länge var tanken men
när Henric gick upp så blev jag så hungrig att jag var tvungen
att äta något och sen ringde jag pappa och sussi och
försäkringskassan...
Ja försäkringskassan, jag var ju sjukskriven i oktober alltså
tre månader sen, NU kom papprena för det, grattis!
Jag var ju helt säker på att det var den här sjukskrivningen
det var för och fyllde i allt och sen när jag var klar DÅ insåg jag
att faaan, det är ju fel. Så ringde dom för att kolla om dom kunde
skicka ut ett nytt papper, är ju bara två dar det handlar om.
Men passade på att fråga då om hon inte ser att jag är sjukskriven nu
men nej de gjorde hon inte.. Suck fick ringa jobbet och ekonomiansvarig
blev sur på dom, hon har BÅDE mejlat och ringt men ändå fattar dom inte
att jag är sjukskriven. SUCK! Så nu skulle hon ringa och mejla IGEN
så får vi se nu då om dom fattar.
Jag kommer ringa på måndag om jag inte fått papper då och fråga,
va fan jag måste ju få reda på om jag får några pengar eller inte liksom.

Har iaf fixat lite i gästrummet idag, gått igenom allt vi fick av min syster,
så har jag bokat tvättstugan och har den nu också så vi kan tvätta
upp det mesta av det iaf av dom mindre storlekarna. :)

Igår köpte jag första bebis plagget. :P
En rosa Hello Kitty tröja i st 50. :D Tok söt.
Tänkte ta ett kort sen tröjan tvättas just nu. :)

Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign billigt!

sv: det låter mysigt det :) vart är ni nu då? :)

2008-12-30 @ 16:36:52
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: soeticz

sv: aha va mysigt :)

gulligt med en rosa tröja till bebisen :D

2008-12-30 @ 17:33:53
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: soeticz / bloggdesigner

sv: jag förstår det :)

skulle också vilja ha en bebis men inte ännu :)

2008-12-30 @ 19:39:06
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: lassika

Det är den svenska byråkratin dom är alltid krånliga. KRAMIS

2009-01-01 @ 12:00:23
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0