Hej vinterland.

Här har vi massa snö och mysigt. :D
Resan gick jätte bra upp och jag satt och vickade på fötterna,
nästan hela resan. Folk måste ha trott att jag var skit
nervös när jag satt så hela tiden. :P
Och vet ni mer då? Tomas Dileva flög med
samma plan som mig usch han är så äcklig,
och fy fan vilken ful klänning han hade en lila hel hemsk.

Igår var vi typ morsor på stan, fasiken vad gammal
jag kände mig. :P
Vi skulle in och kolla till lillasyster och en tjej till i byn här.
Det kändes som att jag blev minst 30år äldre på en gång.
Men men, allt gick ju lugnt till iaf. :P

Idag har vi varit och handlat samt hämtat hem lillasyster
och sen har vi baka julgodis, vi har gjort Knäck,
kola, negerbollar och snöbollar med lime.
Ska ta kort sen innan det tar slut hehe. :P

Imorn ska vi och handla på riktigt, då ska allt handlas inför
julen mysigt. :) Lillasyster ska ta prover på morgonen så för henne
blir det ingen frukost heller hehe, stackarn.

Usch Anna, skönt att allt gick bra för er iaf.

Saknar Henric också en hel del. Men men, är ju bara åtta dagar
kvar innan jag kommer hem, det går nog fort. :)

Nej nu ska vi fika lite, förresten har jag lite ont i halsen
och så har jag ont i käken jobbigt. :/


Kommentarer
Postat av: Melinda

Gud va mysigt me snööö :D

Vi har ingenting :(

2008-12-21 @ 19:34:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Selle

fy för snö. En annan var smart att sova med köks fönstret öppet. Lite små sjuk nu då.

2008-12-23 @ 10:37:31
Postat av: Madde

Till Selle:

Nej snö är mysigt, iaf när det är här och inte massa hemma haha. :P Fast när du sover med ett fönster öppet får du ju skylla dig själv lite. ;) Korkade människa hihi. :P

2008-12-25 @ 12:17:49
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0