Bilbarnstol.

Vi fick ju egentligen en bilbarnstol av min syster men tror vi ska hyra en
från vårat försäkringsbolag iaf. :)
Dom är godkända och testade på alla möjliga saker, och kostar inte så mycket.

Har även hittat en hemsida med barnvagnar, ska nog ta oss en sväng dit på
söndag och kolla lite iaf. :)
Bra rea på 2009 barnvagnar där så vi får väl se. Henric vill ju ha en gratis helst
(snål som han är) men liksom, välkommen till världen, att hitta en
2009 för strax under 2000kr tycker inte jag är dyrt!
Henric tror att allt löser sig sen, men åhh jag blir bara irriterad
över att inte veta att inte ha saker klara. Visst att man inte behöver
ha ALLT klart och så men va fasiken det viktigaste iaf.
Vem vet hon kanske vill komma två månader tidigare?
Vad gör vi då? Jo då står vi där utan vagn, bilbarnstol och allt sånt.
Han är så inprintad på att det är 4/4 och inget annat.
Skulle hon komma för tidigt skulle han nog få en stor chock
och inte fatta vad som händer. KILLAR säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: lassika

Hallå: Nu ska vi se om det går att skriva. Jag tror att jag håller med er båda, om saker till JULIA. KRAMIS

2008-12-09 @ 18:51:54
URL: http://lassika.blogg.se/
Postat av: Melinda

ååh, barnvagnar är skojj men de finns för många av dem ^^

2008-12-09 @ 20:00:03
Postat av: Marih

Jag vet precis hur det är med en snål kille som speciellt inte vill slänga ut pengar på barnvagn. Men vi hittade en super fin Emmaljunga på Blocket. Hittar man en vagn för under 2-3000:- ska man nog kolla kvalité och vikt ordentligt för vagnen ska du ju ha läääänge.. Lycka till!!

2008-12-12 @ 08:30:28
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0