VATTEN!

Åhh fan jag dricker hur mycket vatten som helst så fort jag är vaken måste jag ha mer och glaset är direkt slut hela tiden.
Och så har jag gjort illa tummen. :( Åhh skulle lägga ett brev på posten och så satt luckan fast och när den äntligen kom upp så han jag inte få bort handen och min tumme vart mos. :( Halva nageln böjde sig åt fel håll och det började blöda massa under nageln. :/ Uscha. Och nu värker det hela tiden. Och henric är fortfarande inte hemma och jag har ingen lust att tvätta mera. Åhh vill sova!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Selle

Kanske får amputera tummen. Skämt åsido, hoppas det inte vart allt för illa.

2008-08-28 @ 18:33:35
Postat av: Madde

Hehe nee det är bättre men det dunkar i tummen så vem vet kanske blir att amputera. ;) Har haft den omplåstrad idag så jag har kunnat använda den trycker ju in knappar och sånt till liften och då gjorde det ont som fan men men. :)

2008-08-28 @ 19:08:15
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0