trött så trött.

Klarade mig nog från magsjukan igår iaf, men mådde sjukt kasst halva natten.
Men men. Idag hade jag ju kort dag så de funkade ändå bra att jobba, sov några timmar när jag kom hem.
Sen fixade jag mat tills Henric kom hem, tacos. Så gott. Tröck i mig två stora tacos. Men åhh så gott det är.

Men jag är fortfarande så himlans jävla sinnessjukt trött. Jag vill bara sova sova och sova.
Jag vill också bli hemmafru, som Anna. Henric har sagt samma sak som bror min, vi ska bara bli miljonärer först
sen lovar jag att du ska få vara hemma. Åhh, jag längtar och hoppas. Varje dag...

Nej nu ska vi duka av bordet sen ska jag nog sova, Henric har köpt nytt grafikkort, och ni datanördar vet ju vad det innebär....
Spela hela natten. Typ. Så jag kan lika gärna gå och lägga mig nu för att han kommer inte märka någon skillnad och har jag tur så finns det en möjlighet att jag kanske inte är dötrött imorgon bitti.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Selle

Varför vilja vara hemma fru.? Är ju sjukt tråkigt att va hemma efter nån månad. Skulle aldrig palla atta vara "hemma man".

2008-08-21 @ 02:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0