Sick..

Åhh jag blir galen. Har ev fått magsjukan nu också.
Idag när jag kom hem från jobbet däckade jag direkt.
Men nu hoppas jag att jag är bättre pallar inte att vara sjuk mer
har absolut inte råd med det om något.

Jag har ingen ork till någon men har iaf pillat i mig lite mat.
Hoppas att jag blir bättre så jag kan jobba imorn iaf sen kan jag ju sova när jag kommer hem
imorn är jag ju hemma tidigt också så det kanske funkar iaf.

Nej nu blir det sova igen.. Är ett helt under att man kan sova när man sovit fyra timmar på dan.
Men men. God natt.

Och tack till er - ni vet nog vilka ni är. <3

Kommentarer
Postat av: Selle

Ja en annan lyckades somna för ca 30min sedan. Pallar fan inte gå och jobba 12 timmar. Fan vilket fel man verkar ha i skallen. Lyckas aldrig somna innan första förmiddagen.

2008-08-19 @ 05:03:13
Postat av: Madde

Jag kan sova jämt som det är nu. Somnade efter att jag kommit hem och käkat. Sen nu vaknade jag för en stund sen och fortfarande jätte trött. :/

2008-08-19 @ 16:22:57
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0