Men åhh.

Va fan det är ju bara torsdag liksom.. Åhh varför kunde det inte vara fredag?!
Jag har verkligen inte någon lust att jobba imorn kan dom inte bara ringa och säga att brödungnarna har gått sönder så det blir inget bröd så vi behöver bara ringa till alla butikerna.. Ohh drömma går ju? :P

Idag när jag kom hem somnade jag och Snuttan direkt sov en stund sen vakna jag av akut kissnödighet. JÄVLA VATTEN!
Men sen var det bara att somna om igen Snuttan vart dock lite sur över att jag skulle upp när hon sov så skönt men hon kom och mös ner sig sen igen. Sen ringde pappa och fråga om vi skulle tvätta bilarna imorn och yrvaken som jag va så fick jag bara fram aaaa kanske vi får se.. Hehe :P Trött jue.  Sova snart igen kanske? :P

Hm, om min tumme som jag mosade igår. Den värkte hela natten men det kunde jag stå ut med men plåstrade om den idag när jag skulle till jobbet så jag kunde använda den som vanligt och det funkade helt oki, lite ont ska man väl klara av.

Alltså vi har börjat få in kackelackor höll jag på skriva men nej tvestjärtar och om det är nått djur jag verkligen verkligen inte gillar så är det just dom. Fattar inte varför kommer dom in liksom. Dom kommer nog in genom våra vädringsöppningar vi har vid fönstrerna men vad fan ska man göra för att få dom att sluta? Kan ju inte stänga överallt och inte få in någon luft det är fortfarande lite för varmt för det. Någon som har något tips? Snart kommer jag fan ringa Anticimex och fråga om hjälp, Snuttan äter ju inte upp dom heller hon springer bara brevid och tittar på dom och visar oss så fort nån är inne och det är ju bra. Men uhhhh vad äckliga dom är..

Nej nu ska jag kila och göra nått annat sova snart tror jag. :P Henric är ju på afterwork så han lär väl ramla in i natt nån gång skit full (så det brukar vara).

Ha det bra folks.

Kommentarer
Postat av: Selle

Men uscha, vilken ohyra ni har. Som tur finns de ännu inte i Sundsvall. ;)

2008-08-29 @ 01:17:20
Postat av: Madde

Haha vadå menar du att det inte finns tvestjärtar i sundsvall? :S trodde det fanns överallt.

2008-08-29 @ 14:45:47
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0