Dagen efter löning.

Hm jaha idag har det inte hänt mycket jobbade och va hemma vid halv tolv. Sen käka sen tok somnade jag.
Vaknade 17.30 då henric ringde och sa att han skulle bli lite sen. Vaknade och vart helt skakis vart typ rädd eller något när det ringde helt knäppt men men.
Imonr är det tvätta som gäller. Usch inte kunna sova bort hela dagen. :P  Och Henric skulle jobba över massa imorn
så får konka allt själv. :/ Men men.
I helgen sen ska vi till byn lillkusinen har ju fyllt år så vi ska gratta henne lite. :)
Annars händer väl inte så mycket mest ta det lugnt. Skönt det också är ju så jävla trött nu för tiden.

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig, helt knäppt klockan är ju inte ens nio men vad fan ska man göra när man är
trött? SOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tar med mig katten och myser lite för henric tycker att jag är helknäpp som går och lägger mig nu. :P Men men. Aja skriver mer nån annan dag sen.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Selle

La mig själv vid sju tiden igår. Vaknade vid midnatt. och suttit och väntat i 5 timmar på att få gå till jobbet. Vad jag kommer va trött när jag kommer hem.

2008-08-27 @ 05:09:14
Postat av: Madde

Haha men det är ju stört att ens vakna alltså. :P Haha jag skulle aldrig vakna mitt i natten å gå upp. ;)

2008-08-27 @ 12:36:50
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0