Sommar.

Äntligen har sommaren kommit på riktigt och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna också.
Vi har strålande solsken och säkert en 20 grader. Har haft det sen måndags nu och ska hålla i sig tills helgen iag sen såg det lite ostadigare ut tråkigt men men. Det här är ju ingen väderkarta som man klickar in på så ska skriva om nått annat. :P

Idag var jag ju på möte med svea (mitt gamla jobb) och transport.
Han hade dock räknat lite fel för att försäkringskassan ska gå in och betala också.
Så jag får iaf 14 507 kr inte dåligt det heller. ;) Men sen vad jag får av försäkringskassan är ju en annan femma
det vet jag inte men är säkert inte mycket heller. Och sen får man ju tillbaka skattepengarna i juni 8686 spänn där också. :D Känns skönt, har ju inte någon betald semester så alla extra pengar är välkommna. :D
Hoppas att alla har delkarerat för att de har jag gjort. ;) Annars en påminnelse. :P

Annars har de inte hänt så mycket jobbar och sliter hela tiden känns det som eller jo var ju till frissan i helgen skönt att bli omhändertagen och såååå nöjd fin fin och blond igen :D
Nu i helgen så ska vi på konsert Fearless ska tävla så vi ska åka dit och stötta dom i eskilstuna och så efter tävlingen spelar Dia Psalma. :D :D :D Hoppas på en helbra utekväll som blir nice.

Och så på tisdag den stora dagen, för mig iaf. ;) SYSTEMBOLAGET! Haha. :P

Och sen nästa helg får vi fin besök syrran (Mia) Och henns töser kommer. :)
Ska blir riktigt roligt att träffa några från sundsvall iaf. :)
Så vi tänkte grilla lite fisk på fredagen då och mysa lite i Vagnhärad sen lördagen har jag ingen aning om vad som händer och fötter.

Hm juste jag har ett jack i pannan eller huvudet eller vad man ska säga precis vid hårfästet, tappade en karton på 16kg i huvudet i fredags när jag skulle lägga upp den på överhyllan. :/ Det värker hela tiden och kronisk huvudvärk
men vad fan man lever bara en gång. :P

Nej nu ska jag fixa nått att käka henric borde vara på ingång och jag är hungrig. :P

Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0