Hemfärd.

Ja idag blir det hemfärd.
Hem till lilla Vagnhärad och Trosa vet egentligen inte vilket man ska kalla hem. :P
Men men. Hoppas på att det blir HEM till Sthlm snart. :D
Vi är fortfarande nr 3 på den vi kollade på i veckan och nr 2 på den gamla.

Men nu ska jag plocka ihop mina saker och städa undan det värsta här,
ganska svårt att det inte blir stökigt i en liten etta så man får ju städa hela tiden
och det är ju inte så populärt från min sida som verkligen INTE tycker om att städa. :P
Men men.

Lägger in massa musik på telefonen nu också. :D Nice så man har nått att göra de dagar
man går någon stans. hehe. :)

Snart är det två år och tre månader. :D Myspys.

Grattis Nevermore - Fredda - förresten halvägs till 50 hehe. :P

Henric det går inte att beskriva min kärlek till dig med ord, du är mitt allt. <3

Kommentarer
Postat av: Fredda a.k.a Nevermore

tackar :)
japp, snart dags för pension :)

2007-09-29 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0