Bloggare.

Jaha så har jag också gått och blivit bloggare nu då.
Får väl se när jag har tid att skriva och sånt. :)
Har ju iaf börjat jobba nu och har redan gjort illa mig också,
fick en bur på ca 300kg på foten och sussi vart galen när hon såg den så det var
bara att snällt följa med till akuten efter att hon sett den.
Men det var inte brutet iaf, en rejäl stukning.
Men ont gör det ändå. :P Men men idag jobbade jag iaf,
började 03.30 och slutade 18.00 lite trött och sliten jag känner mig nu ja.. :S
Imorn blir jag nog ledig tänker inte svara iaf hehe sen på tisdag blir det att
börja 02.45 tror jag och sen slutar man vid tolv ett någon gång.
Hoppas att dom är friska ofta för att jag är inte så sugen på att jobba där om jag ska vara ärlig.
Fast idag har det gått bättre att backa med släp än innan. :)

Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan dom du lämnade mig nu.
Sjukt bra låt. Miss lie och Lars winnerbäck. :D Me looove. <3

Bor ju nästan helt hos Henric nu mysigt och så där men väldigt trångt så vi hoppas
att vi får en ny lägenhet snart. Kärlek är ändå mysigt fast de är trångt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0