Tillsägning.

Haha ja det har jag fått om att jag inte har skrivit på länge.
Håller på att bli sjuk eller något är jätte trött och seg hela tiden men
det har ju blivit som en vana att alltid bli det innan jag ska till Sundsvall.
Ska dit på onsdag åker jag tidigt på morgonen också. :S Men men.
Och inte har jag köpt några nya kläder på ett tag nu heller så får bli något gammalt som man får
dra på sig på festen inte allt för kul men tror inte att någon kommer att bry sig iaf.
Ett gäng fulla finnar hehe. :P Men själv blir jag nog nykter har ingen lust att sitta
bakfull på bussen hem på söndagen sen.

Imorn så blir det hem (är i Solna) måste lämna in min telefon för att den har gått
sönder så kasst man har en ny telefon i hm mja två till tre veckor sen går den sönder?
Helt sjukt och säger dom att jag har varit våldsam med telefonen så ska jag trycka upp
den i röven på dom eller något. :P Liksom jag hade min andra i hm mja fem år eller något
och då borde ju inte den ha klarat sig så länge tycker man ju.
Sen måste jag köpa nått spel till lillebror också han fyller år snart så då tar isse med de när
hon åker upp sen.

Verkar som att jag blir ledig nu i veckan iaf  skönt det skulle vara kan jag säga.
Har jobbat arslet av mig i veckan fy fan jag ha så ont i fingrarna att det inte är sant sår
överallt och sånt. Drygt.
Vill byta jobb vill inte vara kvar känns liksom inte kul. Och jag trivs inte med att hoppa runt överallt
jag vill veta vad jag ska göra om dagarana. Men men visar sig väl vad som händer.

Jo juste åter till morgondagen när jag väl kommer hem så ska vi nog ut och äta lite mat
jag pappa och isse hon blir ju 18 på måndag och då kan vi inte fira henne för att dom ska
göra stambyten hos oss så vi har inget vatten och vi får inte gå på toan jag flyr fältet till Sussi. :P

Usch det känns som att klockan är mycket mer än vad den är. Jag är sååååå trött men ändå sov jag
till ett idag helt sjukt att man kan vara så trött egentligen.

Men men nu ska vi åka och handla lite. Skriver imorn också tror jag. Annars så hör väl HenriK av sig
om jag inte gör det. ;)

Ha det bra alla Saknar er Sundsvall. <3

Kommentarer
Postat av: Mias Henrik

Kul att se att du är tillbaka och skriver på bloggen.Vart lite orolig där ett tag.Ses på Onsdag.
Kram på dej..

2007-10-21 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0