Sundsvallsresa.

Japps snart bär det av till Sundsvall.
Imorgon bitt så åker jag.
Nu sitter jag och har varit på väg in i duschen i typ en timme.
Svårt att slita sig när man väl har börjat. :)
Men nu ska jag vara klar tror jag iaf så då är sista momentet att skriva här det
brukar ju bli några rader så tar lite tid.

Hm men iaf nu har jag en låne telefon lämnade ju in min på lagning även fast att
de är sjukt att man inte får en ny telefon när jag inte ens haft min en månad när jag lämnade
in den hade ju inte tid att lämna in den direkt när den gick sönder, varför inte bara ge mig en ny telfon
då direkt liksom jag lovar att nu kommer jag bara att ha problem med telefonen hela tiden säkert.
Och lånetelefonen ja vart ska jag börja den är väl den sämsta jag någonsin sett.
Mobilladdaren glappar och själva telefonen är kass och jag kan inte lägga in någon musik på den
eftersom att jag bara fick telefonen och laddaren inget annat.
Jag har varit på väg att börja gråta flera gånger över telefon jävlen bara för att allt bara är skit.
Jag har till att börja med inte ett enda telefon nr kvar tack och hej för den liksom.
Alla bilder och all musik ligger på mitt minneskort som inte passar till den här telefonen
så tåg resan imorn kommer bestå av att sitta och äta godis och hoppas på att snart vara framme.
Fast tågresan kommer ju att gå fort i jämförelse med bussresan hem på söndag den tar väl en sex timmar eller något sånt trevligt så den kommer jag att ha sjukt tråkigt på. :S

Men nu ska jag beställa min bussresa hem så jag kan hämta ut den imorn när jag är i Sundsvall.
Men ha det bra folket så får vi se när jag skriver nästa gång. :)
Jag ska iaf ha det grymt skönt nu när jag åker till sundsvall och har det skönt.

Drömmar kommer man långt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0