Sundsvall.

Ja nu är jag här fullt upp hela tiden men jag trivs.
Kul när det händer saker hela tiden.
Igår så käka jag lunch med Selle när jag kom fram sen gick vi
på stan och titta lite för att dom håller på att renoverar gallerian i sundsvall
blir så fint sen gick vi och fikade och ojojoj vad jag skrattade vi hade så kul.
Selle har sagt att han skulle ha barn innan han var 25 men så blev det inte.
Sen fick bror min barn (nära kompis till selle) och selle blev ensam. :P
Och nu har hans mamma tjatat på honom och frågar om han träffat någon ny
men nepps han är fortfarande ensam och sa till henne att han ska leva ungkarl
resten av livet och det är väl kanske inte så passande att säga till sin mamma när man är 26år? ;)
Men iaf så när vi fikade så jag lovar folket som var ute det var jag och Selle och sen ett gäng
gravida kvinnor eller folk med barnvagn han höll på att bli tokig och jag hade skit kul. :P
Äh svårt att beskriva men kul var det iaf.

Sen kom iaf Mia och hela familjen och hämta mig inne i Sundsvall och vi åkte och titta på
kök inte ett kök utan massa kök men massa fint iaf. :D
Sen hem hit och titta på lite lägenheter och så där eftersom att lägenheten jag ville ha var
uthyrd redan jag som blev så kär. :( Men nu har jag hittat en annan trea dock på 60kvm men då
har jag 24kvm balkong också plus att det är en vindsvåning. ;) Men det var MASSA folk som hade ringt
på den så chansen är väl liten känner jag. Men han skrev upp mig iaf så man får väl se sen om han
ringer jag sa ju som det var att jag jobbar i Sthlm som det är nu men att jag har lätt att få jobb i Sundsvall
eftersom att jag är utbildad lastbilschaufför så det är ju inga problem.
Men man får väl se om han ringer upp bara hoppas håller alla tummar och tår. :)

Idag nu på förmiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi ska hämta Paulina vid ett sen ska vi och bada vid
två sen ridskola med Liv så det blir fullt upp tror jag. Men det är kul. :)

Men nu kom Tindra och busar så ska busa lite med henne.

Ha det bra trogna läsare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0