Suck.

Jag som trodde jag skulle få vara ledig idag för att dom inte har hört av sig så ringer
dom nu och säger att jag ska vara på ica halv två. Uhh jag som ville vara ledig idag men glöm de
tydligen. :S
Jag ville ju ha en mysig hemma dag med mig själv titta på massa film och bara ha det skönt.
Men men. Blir å köra trailer idag igen. Vad de verkar som så kommer jag få börja där sen när
den nya bilen kommer och den kommer inom en månad. Nice isf helt ny bil. :D :D

Hm men men. Idag har jag ingen aning om när jag kommer få sluta heller hoppas på att det
bara är en körning men så klart kommer det att vara två. :/ Då är jag kanske hemma till tio elva om jag har tur.
Igår sluta vi ungefär vid tio men då hade vi bara en körning men då börja vi senare också och körde inga returer.
Aja det visar sig hur det blir.

1 december då bär det av till ny lägenhet. Skönt att äntligen komma hemifrån.
Är lite saker som kommer att behöva köpas men de är sånt vi får ta närmare.
Henric är helt knäckt som det är redan han hatar stora förändringar så man ser verkligen på honom
hur nervös han är. Haha. :P

Nej men nu måste jag hoppa in i duschen måste ju hinna käka och sånt också. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0