Skit jobb.

Ja det tycker jag just nu.
Måste jobba här nu måndag och tisdag också.
Så bor hos Henric igen, hm inte riktigt som planerat då.
Ska prata med min chef imorn han fattar ju inte att jag inte har någon
stans att bo längre att jag inte kan jobba ovanför stockholm men ändå
sätter han mig här uppe fan så sjukt.
Men imorn ska jag prata med honom ordentligen så han fattar.
Hade jag bott i Vagnhärad så hade jag varit tvungen att åka absolut senast 03.30
och hade jag tur hade jag kunnat vara hemma vid 20.30 på kvällen och de är för tuft
för mig när ska jag då hinna sova och äta och leva?
Hm mja så henric sa att jag kunde låna soffan. Aja snällt.
Men det gör ju liksom inte saken bättre som den är nu.
Lite väl tidigt.
Och så är jag så sjukt sur över att alla jävla puckon som man trodde var
ens vänner har börjat ragga på en VA FAN GE ER! Jag har inte ens varit singel en vecka och ändå
tror ni att jag skulle vara intresserad?

Hm, ja så helgen då ja den vart ju då inte som planerat kanske.
Jag skulle ha tvättat bilen och det vart inte gjort nej.
Jag skulle ha städat lite hemma och så där men nej det vart inte heller gjort.
Men men. Hoppas på att jag blir lite ledig i veckan nu men säkert inte.

Hm och sen nu lördag som kommer så är det firmafest och som det är nu så känner
jag inte alls för det men jag har redan lovat pappa att jag ska köra och han dricka
(som vanligt) så det är bara att åka och se glad ut.
Och då lär det ju inte bli bättre med raggningarna och sånt.
Suck.

Men men nu blir det käka sen sova typ upp i natt ju.

Och jag är så avundsjuk på min bror och hans lilla familj som ska till turkiet.
Hoppas ni har mycket sol och värme och tar med lite hem till mig också.
Grattis till huset också. :)

Skriver väl mer imorn. Tack för alla värmande kommentarer.
Ni är så underbara.
Och nu vet jag vem mysan är också. ;)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Mysan ;)

hehe,ja de kanske va lite kryptiskt o skriva mysan ba sådär :) Du,i din smärta...vilket beslut du än tar o vilka val du än gör så dömer ingen dig,inte riktiga vänner iaf. Jag har ju valt att vara med min kärlek efter att ha blitt dumpad i 5:e månaden o bedragen av honom o en 20-årig arbetskollega. DE DU! HAHA! Men vet du,jag gick in i förhållandet sååå mycket starkare o jag har insett så mycket å lärt mig så mycket om mig själv i krisen. ALLT har en mening, om den är att det ska va ni "so be it!" o om det är Sundsvall o ett nytt liv, "go for it!". Du kan ALLTID ångra dig!
KRAM på DIG vännen.

2007-10-08 @ 12:17:20
Postat av: Trasslan

Gumman, du vet att jag finns här för dig :) och allt kommer odrna sig till slut, det vet jag ! :)

2007-10-08 @ 20:30:43
URL: http://trasslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0