Ledig.

Japps idag blev jag också ledig fast det är skönt att man får betalt iaf. :D
Inte lika mycket men va fan hehe bättre än inget och jag lär ju tjäna bättre än i
Trosa kommun iaf. Svårt att komma under det. :P

Jag vill bara mer och mer flytta till Sundsvall.
Liksom vad har jag om jag stannar ja jag har pappa, Sussi, Anders,
Isse, och Jessica liksom jag umgås inte med fler här.
Och vad har jag om jag flyttar alla mina syskon och en vän.
Och flyttar jag har jag chans på att få bo i en jätte fin trea.
Tror att jag ska ringa dom idag fakstikt och kolla hur länge det handlar om
är det bara några månader är det ju inte mycket att komma med men är det så
att man kan skriva på för ett år så vill dom inte att man bor kvar där sen så nehe då
får man väl söka nytt då. Annars om jag inte hittar nått får jag våldsgästa mina syskon ett
tag.  ;)
Äh man får väl se. Och kanske borde ringa till dom där som Henrik prata om (min systers man)
va några som sökte lastbilschaufförer å köra trailer kan vara kul tror inte att jag har gjort
de faktiskt.  Men man kan ju alltid kolla, tittade lite på arbetsförmedlingens hemsida också fast
fanns inga så som jag vart intresserad av. Ev att bli personligassistent men de kan man ju vara
på fritiden också. Sånt kan man ha som extra knäck. :D

Jaha och firmafesten närmar sig hela tiden. Hoppas att pappa tycker att de är tråkigt så vi kommer
hem tidigt jag ska försöka tvätta bilen på söndag tänkte jag och eftersom att jag kör på lördag
så ska jag försöka övertala pappa till att han får följa med och hjälpa till går mycket fortare då
men han lär väl bara vilja ligga hemma på soffan som vanligt.

Idag ska jag hämta gps.en iaf prata med honom igår och han sa att jag skulle ringa idag så ska
käka och duscha sen tänkte jag ringa och kolla när jag kan komma. Sen blir det "hemfärd".

Det är inte du som oroar mig det är allt runt om som gör det.

Kommentarer
Postat av: Mias Henrik...

Jag bara fortsätter att heja på jag...:)..Du är SÅ välkommen upp..Kaffet står på och nytt kök har vi snart oxå..

Ha det gott och kram på dej.

2007-10-11 @ 16:36:13
Postat av: Gnorq från Värmländska skogen

Hej vännen!

Ville bara säga att jag stöttar dig så gott jag kan här bortifrån och hoppas att du vet att det är bara att höra av dig ifall du vill antingen bara vill ta och snacka eller om du vill hälsa på för att komma bort ett tag. :)

Kram

2007-10-11 @ 16:46:57
Postat av: Mia

Tjena gumman!
Skulle ha ringt dig men tiden har inte räckt till fast det är ju ingen ursäkt. Har hört en del av min man och så har jag läst på din blogg. Jag håller med min man att det skulle bli så helt underbart om du flyttade hit, jag kan hjälpa dig att titta i lägenheten. SER FRAMEMOT ATT FÅ TRÄFFA DIG OCH BARA KRAMA OM DIG OCH VISA HUR MYCKET JAG BRYR MIG OM DIG. MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN STORA SYRRAN.

2007-10-11 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0