Sjuk. :(

Usch ja det är jag det är därför det har varit så tyst från mig här ett tag.
Huaa. Orkar inte göra något alls det kom bara PANG i söndags när jag jobbade
hade med mig Henric och han fick också jätte ont i halsen tio min efter mig.
Men vi körde klart och allt och sen sov jag hela måndagen var helt borta.
Igår sov jag inte hela dagen men mycket och idag har jag också sovit mycket.
Blir nog hemma hela veckan åker nog hem ikväll eller imorn kanske kan få några
minuter ibland som jag orkar göra något på och då kan man kanske hinna packa lite.
Men vi får se.

Det var skönt. Sa som det var till honom imorn. Så kommer nog inte få börja jobba där.
Tråkigt men men. Tråkigt att min boss är så dum och inte fattar att han inte
kan sätta mig vart som helst för att det är för tungt fan kan ju inte ens rubba vissa av burarna
men ändå kommer han att sätta mig på dom körningrarna. :S Men men. Vad ska man göra?

Nej nu ska jag bädda ner mig i soffan med gosiga täcket. Har sjukt ont i huvudet och bihålerna. :S
Och halsen och öronen och så har jag feber. Great kan det bli mycket bättre?

Kanske kanske kanske kanske.  :D Dreams and hope. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0