PINK LADY!!!!!!

Jag lever igen. :D
Idag på bilsportmässan så fanns den MIN skylt.
Pink Lady lever igen. Jag sprang nästan fram när jag såg deras bås.
Och så ska jag beställa en till måste ju ha en som jag kan ta med mig
när jag kör lastbil. :D :D :D

Imorn blir det att jobba, en västerås körning får välja när jag vill börja egentligen,
men börjar så tidigt som jag orkar med för att komma hem så tidigt som möjligt.
Så ska försöka åka härifrån vid åtta tiden då är jag kanske tillbaka och klar vid tre fyra.
Henric kanske ska följa med också hihi kul med lite sällskap. :D
Fast med tanke på att han är på grabbfest nu så lär han väl sitta och sova vet inte om det
finns säng och gör det de kommer han ligga och sova. :P
Men men bättre än inget.

Nej om man skulle gå och lägga sig kanske hihi trött som jag vet inte vad.
Vi åkte ju å käka i Sumpan igår jätte gott var det. :)
Jag tog en Ladies. Hihi vi var på Texas Longhorn eller något sånt dom är grymma och
kända för sina kötträtter mumma. :D
Helt klart att vi återkommer hehe. :)

Jag har sovit sjukt lite dom här senaste nätterna skulle behöva en dag som jag bara kunde ligga och sova på.
Imorn blir det upp ganska tidigt och jobba sen när vi kommer hem så måste jag tvätta lite
eftersom att jag inte hinner åka hem till vagnhärad den här helgen så måste jag tvätta här
sen blir det att däcka sen vet jag inte hur veckan ser ut förutom att jag ska köra för sternmarks på
onsdag som jag verkligen inte vill göra egentligen men men har inte något val.

Nej nu sova eftersom att jag ska åka och hämta henric mitt i natten. :S

Dreams and hope. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0