Klättring.

Haha det trodde ni inte va att klättring ingick i lastbilskörning.
Jodå idag har jag klättrat på massa pallar körde två lass med tompall och dom lägger sig gärna
snett och då är det bara att klättra upp ligger 17st på hög.

Imorn kanske kanske kanske jag blir ledig åååå vad skönt det skulle vara att få ligga hemma och
sova en hel dag. :D :D :D

Fredag blir att köra vad det verkar som nu tre lass cocacola uhhhu börja tidigt om de är tre lass. :(

Varför händer ingenting? Jag vill också!!!

Dreams. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill vaddå???? Du är lite hemlighetsfull ibland tycker jag! ;-)

2007-11-15 @ 13:22:34
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0